فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ شاد افشین آذری به نام تقصیر چشماته

دانلود آهنگ شاد افشین آذری به نام تقصیر چشماته

دانلود آهنگ شاد افشین آذری

♫♫ متن آهنگ تقصیر چشماته افشین آذری ♫♫♫

غمت با سینه خو کرده

دلم رو زیرو رو کرده منو بی آبرو کرده

منو بی آبرو کرده

چرا رفتی ک تنهاشم

اسیر دست غم باشم شب روز تو خودم باشم

شب روز تو خودم باشم

اگه اشکی تو چشمام همش تقصیر چشمات

اگه بقضی تو حرفام همش تقصیر حرفات

اگه دستی تو دستامه همش تقصیر دستاته

اگه خیلی بدم با تو همش تقصیر کارات

اگه میبینی راه هم با تو عوض کردم

اگه میبینی هرگز نمیخوام ب تو بگردم

واسه اینه ک مشکوکم به این که تو پشیمونی به این که مطمئن نیستم

بیای همیشه میمونی

حالا اسم رو از اسمت با این ترانه برداشتم

تو میدونی چیکار کردی ب احساسی ک بهت داشتم

دلم از دست خونه کسی اینو نمیدونه

تو این حالمو دوست داری تو بیرحم دیون

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود با کیفیت : 128
حجم آهنگ : 2.60 مگابایت
دانلود آهنگ شاد افشین آذری به نام تقصیر چشماته