فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ افشین آذری به نام خط و نشون

دانلود آهنگ افشین آذری به نام خط و نشون

دانلود آهنگ افشین آذری

♫♫ متن آهنگ خط و نشون افشین آذری ♫♫♫

واسه نیمه جونم یه خنجر بسه بزن توی قلبم کل کل نکن
سرم موندنت رو منت نذار تو می خوای بری پس معطل نکن
دیگه راه برگشت نداری برم دل خسته به سیم آخر زده
دوست دارمات بدتر از ناسزاست تمومش کن و دیگه فحشم نده

ببینم مگه تو خدایی نداری خدایی نداری خدایی نداری
که هر چی عذابه سر من میاری سر من میاری سر من میاری
تو از این دل من آخه چی می دونی بگو چی می دونی آخه چی می دونی
همون جا که هستی تو باید بمونی تو باید بمونی تو باید بمونی

من ِ غرق عشقو تو بازی نده تظاهر نکن خسته از بازی َم
گذشت آب ِ رسواییَت از سرم اگه رفتنت مرگه باز راضی َم
واسه این دل خسته و نیمه جون بذار رفتنت تیر آخر بشه
یه عمر با دروغ عاشقم کردی و همین بهتر این عشق پر پر بشه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود با کیفیت : 128
حجم آهنگ : 3.70 مگابایت
دانلود آهنگ افشین آذری به نام خط و نشون