فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ افشین آذری به نام آغوش

دانلود آهنگ افشین آذری به نام آغوش

دانلود آهنگ افشین آذری

♫♫ متن آهنگ آغوش افشین آذری ♫♫♫

خدا اینجاس کنار من کنار تو
دارم کم کم میرم پیشش به یاد تو
چشام از گریه سیره پاشو زود بیا که دیره
بیا دستامو نگاه کن جای بوسه های تیغه
نمی دونی چی کشیدم جز تو هیچی رو ندیدم
دیگه باورم نداری بیا رگ هامو بریدم

خدایا کی میام پیشت کی از این درد رها میشم ؟
من آغوش تو رو می خوام بمیرم زنده تر میشم
خدا می خوام بیام پیشت دارم دلخسته تر میشم
من آغوش تو رو می خوام بمیرم زنده تر میشم

نمی خوام وقتی که رفتم بیان بشکافن قلبو
ببینن اسم کی توشه دلیل رفتن من رو
نمی خوام وقتی که مردم بخوان بشکافن این قلبو
ببینن اسم تو توشه بفهمن معنی دردو

خدایا کی میام پیشت کی از این درد رها میشم ؟
من آغوش تو رو می خوام بمیرم زنده تر میشم
خدا می خوام بیام پیشت دارم دلخسته تر میشم
من آغوش تو رو می خوام بمیرم زنده تر میشم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود با کیفیت : 128
حجم آهنگ : 3.19 مگابایت
دانلود آهنگ افشین آذری به نام آغوش