فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ شاد امید جهان به نام دل من

دانلود آهنگ شاد امید جهان به نام دل من

دانلود آهنگ شاد امید جهان

♫♫ متن آهنگ دل من امید جهان ♫♫♫

 دله من غیره تو به چه کس کرده رو
چشم و امیدم زتوست
به تو دل باخته ام با غمت ساخته ام 
صبح سپیدم زتوست

♫♫♫♫♫♫♫

حالا بی تو ای عمره من مونده به دل آرزوو
دلم رو میبری همره خود به هر سو 

دله من غیره تو به چه کس کرده رو
چشم و امیدم زتوست
به تو دل باخته ام با غمت ساخته ام 
صبح سپیدم زتوست

♫♫♫♫♫♫♫

حالا بی تو ای عمره من مونده به دل آرزوو
دلم رو میبری همره خود به هر سو 
میاد امشب میدونم گوش به زنگش می مونم
وقتی از در تو میاد گل به زلفش میشونم

♫♫♫♫♫♫♫

دردمو درمونه اون عزیز جونه
قصد اون نازدونه به زبون آسونه

♫♫♫♫♫♫♫

قدو بالاشو بگردم بگردم
نازو اداشو بنازم بنازم
چشم سیاشو بگردم بگرم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫ 

دانلود با کیفیت ۱۲۸

حجم آهنگ : ۳٫۱۸ مگابایت

دانلود آهنگ شاد امید جهان به نام دل من