فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ خسته شدم از حمید عسکری

دانلود آهنگ خسته شدم از حمید عسکری


ترانه: حمید عسکری – آهنگ: حمید عسکری و داریوش شهریاری

از آلبوم کما 2

 

Hamid Askari

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

 

 

   

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۳٫75 مگابایت

» دانلود آهنگ خسته شدم «

 

 

 

 

متن ترانه خسته شدم :

 

دلم صد پاره شده ، بی تو آواره شده
هر روز به یه جرمی سوزوندی

دل من خسته شده ، مرغ پر بسته شده
می گی همینی که هستی

نمی شه از تو رد بشم ، بدجوری وابسته شدم
واست مهم نبود که بودم

حق من این نبود که تو ، حالا بهم بگی برو
منی که عاشق تو بودم

خسته شدم از این همه نیرنگ تو
فقط برو ، هر چی که دارم مال تو
خسته شدم از این همه در به دری
دیگه مهم نیست که ندارمت تو رو

خسته شدم از این همه نیرنگ تو
فقط برو ، هر چی که دارم مال تو
خسته شدم از این همه در به دری
دیگه مهم نیست که ندارمت تو رو

دلم صد پاره شده ، بی تو آواره شده
هر روز به یه جرمی سوزوندی

دل من خسته شده ، مرغ پر بسته شده
می گی همینی که هستی

نمی شه از تو رد بشم ، بدجوری وابسته شدم
واست مهم نبود که بودم

حق من این نبود که تو ، حالا بهم بگی برو
منی که عاشق تو بودم

خسته شدم از این همه نیرنگ تو
فقط برو ، هر چی که دارم مال تو
خسته شدم از این همه در به دری
دیگه مهم نیست که ندارمت تو رو

خسته شدم از این همه نیرنگ تو
فقط برو ، هر چی که دارم مال تو
خسته شدم از این همه در به دری
دیگه مهم نیست که ندارمت تو رو