فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ آهای تو که عشق منی از حمید عسکری

دانلود آهنگ آهای تو که عشق منی از حمید عسکری


ترانه: امین بامشاد – آهنگ: حمید عسکری – تنظیم: ملاد ترابی

از آلبوم کما 3

 

Hamid Askari

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

 

   

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم 3٫8۲ مگابایت

» دانلود آهنگ آهای تو که عشق منی «

 

 

 

 

متن ترانه آهای تو که عشق منی :

 

آهای تو که عشق منی!

آهای تو که عشق منی
به فکر من باش یکمی

به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم

آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یکمی

آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبــه زندگیم

آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه می کشیم
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم

آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تــو غصه می کشیم