فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ قسم از حمید عسکری

دانلود آهنگ قسم از حمید عسکری


ترانه: حمید عسکری – آهنگ: حمید عسکری

از آلبوم کما 3

 

Hamid Askari

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

 

   

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم 3٫3۳ مگابایت

» دانلود آهنگ قسم «

 

 

 

 

متن ترانه قسم :

 

دستای من سرده یعنی که من تنهام
یعنی ازت دورم یعنی تو رو میخوام

دستای من سرده یعنی که دل تنگم
یعنی برای تو با گریه می جنگم

به عشق تو قسم به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به جون تو بدون تو می میرم
واسه چشمای قشنگت

به عشق تو به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به عشق تو قسم به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به جون تو بدون تو می میرم
واسه چشمای قشنگت

به عشق تو به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

دستای من سرده یعنی که دل کندی
یعنی که غمگینم اما تو می خندی

دستای من سرده یعنی که پر دردم
یعنی دلم میخواد پیش تو بر گردم

به عشق تو قسم به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت

به جون تو بدون تو می میرم
واسه چشمای قشنگت

به عشق تو به جون تو
می میرم واسه چشمای قشنگت