فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ گل من از حمید عسکری

دانلود آهنگ گل من از حمید عسکری


ترانه: حمید عسکری – آهنگ: حمید عسکری – تنظیم: نیما وارسته

از آلبوم کما 2

 

Hamid Askari

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

 

   

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم 2٫72 مگابایت

» دانلود آهنگ گل من «

 

 

 

 

متن ترانه گل من :

 

می گی‌ دیگه تمومه ، انگار دارم می ‌میرم
هر کی‌ رو که می بینم ، سراغتو می گیرم
بی خودی خواهش می ‌کنم ، به موندنت کنار من
می ‌دونم داری می ری ، دیگه تمومه کار من
به خدا دوست دارم ، به خدا عاشقتم
هیچ کی مثل من تو رو دوست نداره ، گل من
دلم بی‌ دوا شده ، به تو مبتلا شده
آخه کی‌ تو رو این جوری که هستی‌ می‌ خواد ، غیر من
ای گل من ، ای گل من
ای گل من ، ای گل من
سر دو راهی‌ موندم ، بگو برم یا باشم
چی‌ کار باید می ‌کردم ، تا تو دل تو جا شم
من که با هر چی‌ که می شد ، خواستم عاشقت کنم
خواستم بگم دوست دارم ، باورت اما نمی‌ شد
به خدا دوست دارم ، به خدا عاشقتم
هیچ کی مثل من تو رو دوست نداره ، گل من
دلم بی‌ دوا شده ، به تو مبتلا شده
آخه کی‌ تو رو این جوری که هستی‌ می‌ خواد ، غیر من
ای گل من ، ای گل من
ای گل من ، ای گل من