فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از حمید عسکری

دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از حمید عسکری


ترانه: علی بحرینی – آهنگ: حمید عسکری – تنظیم: میلاد ترابی

از آلبوم کما 3

 

Hamid Askari Coma 3

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

   

 

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3٫26 مگابایت

» دانلود آهنگ من کجای زندگیتم «

 

 

 

 

متن ترانه من کجای زندگیتم :

 

من کجای زندگیتم

مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم

مگه تو هرچی که گفتی من موافقت نبودم

مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم

حالا چی شده میگی برم دیگه برنگردم

من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی

نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی

بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی

یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی

مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم

مگه تو هرچی که گفتی من موافقت نبودم

مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم

حالا چی شده میگی برم دیگه برنگردم

من کجای زندگیتم توکه تو قلب منی

نذار دستاتو بگیرم تو هنوز عشق منی

بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی

یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی