فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ باور از حمید عسکری

دانلود آهنگ باور از حمید عسکری


ترانه: حمید عسکری – آهنگ: حمید عسکری

از آلبوم کما 1

 

Hamid Askari

دانلود آهنگ در ادامه مطلب

 

 

 

   

آهنگ با کیفیت ۲۲۴ : حجم 5٫۲9 مگابایت

» دانلود آهنگ باور «

 

 

 

 

متن ترانه باور :

 

دارم از چشات می خونم باورش سخته هنوزم!

تو نباشی توی شعرام من دیگه از کی بخووونم ؟

حالا که می خوام بمونی شعر رفتن و می خونی

قلب من عاشق ترینه اینو از چشام می خونی

دست تو ، تو دست من بود نمی دونم کی تورو ازم گرفت ؟ !

نمی دونم که کدوم نگاه شوم قصه جدایی رو برام نوشت ؟!

حالا که می خوام بمونی شعر رفتن و می خونی

قلب من عاشق ترینه اینو از چشام می خونی

حالا که می خوام بمونی شعر رفتن و می خونی

قلب من عاشق ترینه اینو از چشام می خونی