فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ به قلب تو همیشه مدیونم – علی لهراسبی

دانلود آهنگ به قلب تو همیشه مدیونم – علی لهراسبی


علی لهراسبی

دانلود در ادامه مطلب

   

 

آهنگ با کیفیت 256 MP3 : حجم 8.16 مگابایت

» دانلود آهنگ به قلب تو همیشه مدیونم «

 

 

متن آهنگ :

 

سو سو یه فانوس نگاه تو آرامش این راه تاریکه
ارابه شب عطرتو آورد یعنی که راه خونه نزدیکه

از هر مسیر سرد و طوفانی انگار قبل از من گذر کردی
هرجا که رفتم حرفی از گل بود شاید تو هم با من سفر کردی

تو جرات رفتن به من دادی وقتی که دیدی خیس بارونم
من جاده های خاطره سازو همیشه به قلب تو مدیونم

من واژه های آشتی با تو تو رازلکای فرودسته
انکار حسم دیگه ممکن نیست پلی که از من به تو پیوسته

دنبال هر مسافر خسته حتما یکی چشمش به راه مونده
تحمل یه فصل دور از تو سهم من از این ماجرا مونده

چشمای سبزه سرزمین من منتظر سر قدمهات
می چرخه سنگ آسیاب عشق با خون گرمی که تو رگهات