فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود ریمیکس آهنگ علی لهراسبی بنام عبور شیشه ای

دانلود ریمیکس آهنگ علی لهراسبی بنام عبور شیشه ای


دانلود ورژن جدید آهنگ علی لهراسبی به نام عبور شیشه ای

 

علی لهراسبی با نام عبور شیشه ای

دانلود در ادامه مطلب

   

 

آهنگ با کیفیت 128 MP3 : حجم 1.86 مگابایت

» دانلود ریمیکس عبور شیشه ای «

 

 

متن آهنگ :

 

بی تو بودن کار من نیست

تا دلت نرفته برگرد

ما که راهمون یکی بود چرا جاده مارو گم کرد

بغض تو با گریه ی من با شکستن وا نمیشه

تا تو دستامو نگیری

گم شدم پیدام نمیشه

جاده هارو با خیالت رج بزن پای پیاده

فکر تنها بودن ما واسه هر دومون زیاده

خودمو پشت سر تو توی این جاده کشیدم

رد تو نمیگرفتم به خودم نمیرسیدم

تو کنار من یه کوهی

من کنار تو یه دریا

ما رو با هم آرزو کن

با تو من تمام دنیام