فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ معشوق سیاهی از فرزاد فرزین

دانلود آهنگ معشوق سیاهی از فرزاد فرزین

آ

 

346346346

دانلود در ادامه مطلب

 

 

  

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 4.95 مگابایت

» دانلود آهنگ معشوق سیاهی «

 

 

 

 

 

من سنگی صبور چون کوه یخ در برف و بوران
شمشیر غم برنده تر از عشق سوزان بی کس
اسیر هوس عشق تو ماندم
با دل تر را همدم و همدل شمردم

بیهوده نزن فریاد شب با تو شده همزاد
من با تو ندارم خو دیگر نکن از من یاد
عاشق شدم غافل که تو افسانه بودی
خنجر زدی با قلب من بیگانه بودی

معشوق سیاهی باش در جهل و صباحی باش
در خلوت شب هایت محکوم به جدایی باش
بیهوده نزن فریاد شب با تو شده همزاد
من با تو ندارم خو دیگر نکن از من یاد

من سنگی صبور که کوه یخ در بر سبوران
شمشیر غم برنده تر از عشق سوزان
بی کس
اسیر هوس عشق تو ماندم
با دل تر را همدم و همدل شمردم

بیهوده نزن فریاد شب با تو شده همزاد
من با تو ندارم خو دیگر نکن از من یاد