فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ تو به داد من برس فریدون آسرایی

دانلود آهنگ تو به داد من برس فریدون آسرایی

ترانه سرا : حمیدرضا صمدی ، آهنگ و تنظیم : بابک زرین

 

2463w4y72472762626

دانلود در ادامه مطلب

   

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 4.04 مگابایت

» دانلود آهنگ تو به داد من برس «

 

 

 

 

 

متن آهنگ جدید تو به داد من برس از فریدون آسرایی :

 

بغض بی وقفه امونم و برید
گریه بارون منو کسی ندید
تو به داد من برس ، تو به داد من برس
توی این حادثه های بی امون یه نفر به داد قلبم نرسید
تو به داد من برس ، تو به داد من برس
وقتی از ترانه بارون نگاه سهم من حتی یه بیت ساده نیست
وقتی تو بهت و حراس جاده ها کسی هم پای منه پیاده نیست
باید از نو دل سپرد ای هم وطن واسه فردا یه جهان تازه ساخت
باید امید و به خونه هدیه کرد دل به این شبای تاریک نبرد
تو به داد من برس ، تو به داد من برس
تو به داد من برس ، تو به داد من برس

 

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام تو به داد من برس

 

تو بگو جز تو به کی تکیه کنم دست تو مرحم دردای منه
تو پناه بی کسی یای منی بودنت غمام و آتیش می زنه
باید از نو دل سپرد ای هم وطن واسه فردا یه جهان تازه ساخت
باید امید و به خونه هدیه کرد دل به این شبای تاریک نبرد
تو به داد من برس ، تو به داد من برس
تو به داد من برس ، تو به داد من برس