فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ سلام فریدون آسرایی

دانلود آهنگ خارق العاده زیبا و احساسی فریدون آسرایی بنام سلام با لینک مستقیم

بهمراه متن ترانه


دانلود در ادامه مطلب

 

   

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 4.39 مگابایت

» دانلود آهنگ سلام «

 

 

سلام ای ناله ی بارون
یلام ای چشمای گریون
سلام روزای تلخ من
هنوزم دوستش دارم
سلام ای بغض تو سینه
سلام ای آه تو آیینه
سلام شب های دل کندن
هنوزم دوستش دارم
“تو روز و روزگار من
بی تو روزای. شادی نیست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
“یه بی نشونم تو این خزون
یه بیقرارم یه نیمه جون
منو از خودت بدون
سلام ای ناله ی بارون
یلام ای چشمای گریون
سلام روزای تلخ من
هنوزم دوستش دارم
سلام ای بغض تو سینه
سلام ای آه تو آیینه
سلام شب های دل کندن
هنوزم دوستش دارم