فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

کنسرت محمد علیزاده در سالن میلاد – 29 و 30 خرداد

کنسرت محمد علیزاده در سالن میلاد – 29 و 30 خرداد


کنسرت «محمد علیزاده» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. این برنامه طی روزهای 29 و 30 خردادماه و در چهار سانس روی صحنه رفت. آخرین دیدار طرفداران تهرانی خواننده آلبوم «سورپرایز» با او به 29 بهمن سال گذشته و جشنواره موسیقی فجر باز می گشت. محمد علیزاده پس از آن برنامه تور کنسرت های خود را پیگیری و به شهرهای مختلفی نظیر سرعین، رشت، بندرعباس، محمودآباد، گنبد، چالوس و کیش و… سفر کرد. وی با دست پر به تهران بازگشت و توانست کنسرت کاملا متفاوتی را نسبت به اجراهای قبلی خود داشته باشد. این تفاوت ها تماما در بخش سازبندی و تنظیم و چیدمان قطعات رپرتوار برنامه بود که شاید مهمترین بخش های یک کنسرت باشند. در مقوله سازبندی اضافه شدن سکشن بادی و دو نوازنده گیتار بیشتر به چشم می آمد.

 

u45u4u4us


دانلود در ادامه مطلب

 

 



در ابتدای ورود به سالن بیش از هر چیز سکوی مربوط به سکشن بادی که روی استیج و با LED طراحی شده بود خودنمایی می کرد. لحظاتی پیش از آغاز برنامه دو کلیپ پخش شد که یکی مربوط به تمرین های محمد علیزاده و دیگری با موضوع تمام شدن بلیت های این کنسرت بود. اشاره ای هوشمندانه به soldout این کنسرت که در آن شخصی تلفن ها را جواب می داد و در جواب می گفت که بلیت کنسرت محمد علیزاده تمام شده است! علیزاده این کنسرت را هم مثل همیشه با قطعه «برگرد» آغاز کرد که هنرنمایی اعضای سکشن بادی انرژی این قطعه را بیشتر کرده بود. او پس از خوش آمدگویی قطعه «هواتو کردم» را اجرا کرد که تنظیم کاملا متفاوتی داشت و تقریبا پیانومحور بود. علیزاده در حین اجرا تماشاگران را با لفظ عزیزم خطاب می کرد. در لحظه ای که سالن ساکت بود یکی از تماشاگران همین کلمه را فریاد زد و این خواننده در جواب گفت:«خیلی ها از من سوال می کنند که چرا اینقدر از کلمه عزیزم استفاده می کنم؟ به نظر من، عزیزم قشنگ ترین کلمه برای ایجاد یک رابطه حسی و عاطفی است.»

 

w5y7w34y34y

پس از «قحطی گل» و «احساسی که به تو دارم» نوبت به قطعه «اشتباه» رسید که چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد. علیزاده درباره قطعه اشتباه گفت:«زمانی که این قطعه منتشر شد من همه جا اعلام کردم که این یک ملودی فولکلور مدیترانه ای است اما خیلی ها گفتند که محمد علیزاده کاور کرده است. این ملودی تا کنون روی ترانه هایی به زبان های انگلیسی، آذربایجانی، ترکی استانبولی و روسی شنیده شده بود. من می خواستم که با بازخوانی مجدد آن، به زبان فارسی ادای دین کنم.» تقریبا از اوایل برنامه حاضرین در سالن قطعه «جز تو» را در خواست می کردند. علیزاده پیش از اجرای این قطعه گفت:«جز تو روند زندگی من را عوض کرد و باعث شد که مردم من را بشناسند.» وی پس از قطعه «فکرشم نکن» هم صحبت های جالبی را خطاب به حاضرین مطرح کرد:«بعضی وقت ها که درگیر یک قلب و احساس هستید، طرف مقابل خودش را بزرگتر می بیند. من این قطعه را برای آنهایی خواندم که فقط ادای عشق را در می آورند و توهم عشق دارند.»

 

yaw4yw4yw4



یکی دیگر از بخش های جدید کنسرت این خواننده، اجرای آنپلاگد بود که در این بخش سه قطعه ای اجرا شدند که تا کنون در کنسرت های قبلی او شنیده نشده بود. «با اینکه تنهایی»، «حس آرامش» و «خداحافظ همین حالا» با همراهی خوب نوازندگان گیتار کلاسیک و ساز آکاردئون اجرا شدند که مورد استقبال حضار هم قرار گرفت. تقریبا در اواخر برنامه «صدرالدین حسین خانی»، محمد علیزاده را به جلوی استیج فراخواند و صحبت هایی را با او مطرح کرد. برخی از انتهای سالن فریاد زدند که وقت کنسرت تمام نشده است. اما به محض اعلام خبر پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا سالن از شدت تشویق ها منفجر شد! نهایتا هم قطعات «تورو میخواستم»، «شهرباران»، «غم دنیاس» و اجرای مجدد «برگرد» پایان بخش برنامه بود.
 

a3yeuyeasue5ue5u
 

محمد علیزاده پس از این کنسرت در گفتگو با سایت «موسیقی ما» ابتدا درباره قطعه اشتباه گفت:«من در سایت ها خواندم که محمد کاری را از خوانندگان ترکیه کاور کرده است. اصلا این کار را در ترکیه ضبط کردم زیرا لهجه گیتار «ilter» را می خواستم. Ilter یکی از نوازندگان به نام گیتار در ترکیه است که با خوانندگان مطرح آن کشور نظیر «مصطفی چچیلی»، «مصطفی صندل» و «مرات» و… همکاری می کند. من از او خواستم که در این قطعه حضور داشته باشد زیرا با او ارتباطی هم داشتم. این موسیقی فولکلور مدیترانه ای است و همانطور که در کنسرت گفتم به زبان های مختلف خوانده شده است. وقتی که خودم اعلام می کنم ملودی فولکلور مدیترانه ای است یعنی مشکلی وجود ندارد. خدا را شکر موسیقی پاپ ما را کاور پر کرده است. دوستان در برخی از سایت های موسیقی برخوردی داشتند که انگار شاه دزد را گرفته اند! در ترکیه هم خیلی ها این کار را دوست داشتند و خوشحال هستم که ilter با آن سابقه ای که دارد، خواندن و تکنیک من را پسندیده بود. من از ابتدای شروع به کارم سعی کردم که همیشه با مخاطبان صادق باشم. من اشتباه را خیلی دوست دارم و احساس می کنم که تا چند ماه بسیار فراگیر شود.»

 

iusr48ui4ris56s



وی درباره آلبوم جدید هم افزود:«در مرحله پیش تولید آلبوم قرار داریم. ترانه سراهای مطرحی در این آلبوم حضور دارند که برخی از آلبوم قبلی حفظ شده اند و با برخی هم اخیرا وارد همکاری شده ایم. در بخش تنظیم هم «میلاد ترابی» همیشه پای ثابت تنظیم های من هست و تنظیم کننده هایی که تا کنون روی صدای من تنظیم نکرده اند وارد آلبوم می شوند. احساس می کنم این آلبوم باید خیلی خوب شود و تا زمانی که خودم را از سمت ملودی و ترانه و تنظیم راضی نکند، نسبت به انتشار آن اقدام نمی کنم. عاشقانه های محمد علیزاده همیشه وجود دارد اما در این آلبوم فضاهای متفاوتی داریم. این تغییر به دلیل وسعت دید و بزرگتر شدن خودم و کسب تجربه های جدید است البته تغییرات به گونه ای نیست که شنونده ناگهان تعجب کند. قطعا این مدل ترانه ها و ملودی ها و تنظیم ها در آلبوم هست. من در بخش ترانه این آلبوم تاکید ویژه ای دارم. من یک ملودی ساختم که خیلی دوست دارم و ورژن دیگری از محمد است. «مهرزاد امیرخانی» سوژه ترانه خوبی برای آن گفت ولی من فکر کردم که باید خیلی بهتر باشد. تنها دلیل کم کاری من همین مقوله ترانه است که اجازه نمی دهد کارهای متعددی را منتشر کنم. بیشتر ضعف موزیک پاپ را در بخش ترانه می بینم و برای اینکه اتفاق خوبی در ترانه های آثارم داشته باشم خیلی حساس و درگیر هستم.»

 

heruyhseue5u



*حواشی:


*«احسان علیخانی»، «کریم باقری»، «علی بحرینی»، «جواد عزتی»، «مهلا باقری»، «زهره فکور صبور»، «الناز حبیبی»، «میلاد ترابی»، «رامین بی باک»، «سید محمد کاظمی» و «احسان حق شناس» مهمانان دو شب این کنسرت بودند.


*امیرحسین اویسی (درامز)، امیر غلامی (گیتار الکتریک)، علی پورنگهبان (گیتار بیس)، رضا آرشام (گیتار کلاسیک)، عظیم روحانی (گیتار کلاسیک)، محمد شعبانی (پرکاشن)، اشکان موسوی (ویولن)، سعید عباسی (کیبورد و آکاردئون)، بهمن میرزازاده (بوزوکی) و اشکان صدیق آذر (سینت سایزر) اعضای ارکستر به رهبری «امیر علیزاده» (پیانو و کیبورد) بودند. همچنین رضا آذرنژاد (ترومپت)، حسین کیانی (ترومپت) و بنیامین (ساکسوفون) در سکشن بادی به سرپرستی حسین شریفی (ترومبون) حضور داشتند.


*این کنسرت با همت شرکت «ایران گام» به مدیریت «صدرالدین حسین خانی» برگزار شد که عوامل اجرایی این برنامه مثل همیشه همکاری خوبی با خبرنگاران و عکاسان داشتند.