فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام نگو نمیرسم

دانلود آهنگ محمد علیزاده به نام نگو نمیرسم

 تیتراژ برنامه ماه عسل ۸۹ 

 

i9r698e73623634745

دانلود در ادامه مطلب

 

   

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 2.20 مگابایت

» دانلود آهنگ نگو نمیرسم «

 

 

 

 

 

تو از کنار قلب من, ساده گذر کن

خدا باهام بهم زده,ازم هذر کن

دست منو گرفته بود ,ازش گذشتم

جاده به انتها رسید, من برنگشتم من برنگشتم من برنگشتم

میخوام خدا خدا کنم,تو جای من شو

صدای من نمیرسه,صدای من شو

چقد خدا خدا کنم , دلش بلرزه

گریه ی دل شکسته ها,چقد می ارزه

نگو نگو نمیرسم,طاقت موندنم کمه

ببین مسیر اخرم,چشمای بارون زدمه

نگو نگو نمیرسم,طاقت موندنم کمه

ببین مسیر اخرم, چشمای بارون زدمه

چقد خدا خدا کنم,دلش بلرزه

گریه ی دل شکسنه ها,چقد می ارزهچقد می ارزه

گریه ی دل شکسته ها,چفد می ارزهچقد می ارزه