فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه بعضیا سامان جلیلی

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه بعضیا با صدای سامان جلیلی و متن ترانه

دانلود تیتراژ ابتدای برنامه بعضیا


cover دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی

دانلود در ادامه مطلب

  


Baziya Ebtedaei دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی

6363.bmp دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی



چشمای تو تو حس و حال ِ خوب من دست داره
نگاه من به سمت چشمای تو بن بست داره
کنار تو هرچی محاله داره ممکن میشه
با بودنت دلخوشیام دوباره مزمن میشه

همیشه از تو دور شدن
حالمو ابری کردی
آرامشم به یاد تو
همیشه برمی گرده
حرفای تو برای من
شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو
قابل باور میشه

  ♫♫♫

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا

♫♫♫

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده
این سرنوشت بودنت منو غافل کرده
به یاد تو هستمو عشق من عمیق تر میشه
مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه

همیشه از تو دور شدن
حالمو ابری کردی
آرامشم به یاد تو
همیشه برمی گرده
حرفای تو برای من
شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو
قابل باور میشه..

   دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم آهنگ دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی   حجم آهنگ : 6.55 مگابایت
   دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    128 حجم آهنگ دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی برنامه بعضیا از سامان جلیلی   حجم آهنگ : 2.6 مگابایت