فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی

دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی


Mehdi Shokoohi Baroon دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی

دانلود در ادامه مطلب

  دانلود آهنگ با لینک مستقیم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

متن آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی :

بارون ِ نم نم
چترو خیابون
بازم دلم هواتو کرده زیر بارون
دلتنگی ِ من
کمتر نمیشه
کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

 

می دونم
روزای خوبی توی راهه
واسه ی من
فقط عشق تو تکیه گاهه
حرفامو
نگفته از چشام میخونی
خوشحالم
همیشه تو دلم میمونی

 ♫♫♫

آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی

 ♫♫♫

از بس تو خونه عطر تو پیچید
چشمای عاشق من جز تو نمیدید
تا باورت شد دلواپسی هام
دیدم بجز تو چشمام چیزی نمیخواد..

بارون ِ نم نم
چترو خیابون
بازم دلم هواتو کرده زیر بارون
دلتنگی ِ من
کمتر نمیشه
کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

می دونم
روزای خوبی توی راهه
واسه ی من
فقط عشق تو تکیه گاهه
حرفامو
نگفته از چشام میخونی
خوشحالم
همیشه تو دلم میمونی

 

   دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم آهنگ دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی   حجم آهنگ : 7.35 مگابایت
   دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    128 حجم آهنگ دانلود آهنگ تیتراژ ویتامین c‌ از مهدی شکوهی   حجم آهنگ : 3 مگابایت