فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم
فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک | مرجع دانلود موزیک

فراموزیک|دانلود آهنگ جدید|دانلود موزیک - دانلود آهنگ جدید|دانلود آهنگ|دانلود آلبوم جدید|آهنگ جدید|دانلود موزیک ویدئو جدید|دانلود موزیک|فیلم - فراموزیک|دانلود آهنگ|دانلود موسیقی بی کلام|دانلود فیلم ایرانی|دانلود آلبوم جدید لینک مستقیم

دانلود تیتراژ جدید برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا

دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه گلخانهحامد محضرنیا


Hamed Mahzarnia Golkhane دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا

دانلود در ادامه مطلب

 


   


دانلود آهنگ تیتراژ برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا


قاب جادویه ی این خونه واسم خاطره سازه
منو یاد روزای گذشته میندازه
روزایی که خنده هامو با تو قسمت کردم
من به این خاطره ها یه عمره عادت کردم
سهم من از تو یه دنیا اتفاق خوبه
لحظه هایی که همش برای من محبوبه
حال آروممو به داشتن تو مدیونم
عاشق این خاکمو عاشق این خونم
یه خیابونه به اسم گلخونه
که دلامونو به هم میرسونه
وقتی همرامی شونه به شونه
آسمونه قلب من ستاره بارونه
یه خیابونه به اسم گلخونه که دلامونو به هم میرسونه
وقتی همرامی شونه به شونه آسمونه قلب من ستاره بارونه
اشکایی که همیشه بدرقه ی راه تو بود
نفسایی که مثه معجزه همراه تو بود
منو بارونو خیابون به تو عادت کردیم
ما که دنیامونو با هم قسمت کردیم
یه خیابونه به اسم گلخونه
که دلامونو به هم میرسونه
وقتی همرامی شونه به شونه
آسمونه قلب من ستاره بارونه
یه خیابونه به اسم گلخونه که دلامونو به هم میرسونه
وقتی همرامی شونه به شونه آسمونه قلب من ستاره بارونه

   دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 320
   حجم آهنگ دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا   حجم آهنگ : 7.32 مگابایت
   دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
    128 حجم آهنگ دانلود آهنگ تیتراژ جدید برنامه گلخانه با صدای حامد محضرنیا   حجم آهنگ : 2.99 مگابایت